.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی، 2 شنبه


* افزايش بي‌رويه قيمت گاز، فرياد نمايندگان مجلس را نيز بلند كرده است. به گزارش خبرآنلاين، فدايي نماينده سنقر و كليايي هم در تذكر ديگري در مجلس شوراي اسلامي دو قبض گاز خانگي با قيمت‌هاي 4 ميليون و 500 و يك ميليون و 700 هزار تومان را نشان داد و گفت: با افزايش يكباره قيمت گاز درحالي كه در قبوض قبلي حداكثر بين 100 تا 200 هزار تومان، گاز بها درج مي‌شده است، مردم چطور بايد بتوانند، آنها را پرداخت كنند؟

* زنان عربستاني با استفاده از جديدترين ابزار جاسوسي شوهران خود را كه اين روزها بيشتر به سايتهاي اجتماعي روي آوردند، كنترل مي‌كنند. روزنامه الرياض چاپ عربستان نوشت: مردان عربستاني كه سر و گوششان مي‌جنبد با دوربين‌هاي بسيار ريز كه در دكمه لباس جاسازي مي‌شود، رسوا مي‌شوند. علاوه بر آن، عينك آفتابي با قابليت 24 ساعت فيلمبرداري و ضبط صدا، كارت حافظه‌ها با قابليت ذخيره تمامي ايميل‌ها و پيام‌هاي صوتي از جمله جديدترين تجهيزات جاسوسي دردسترس زنان سعودي هستند. استقبال مردان سعودي براي استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي، زنان سعودي را بر آن داشته كه از شگردهاي جديد براي مچ گيري از شوهران خود استفاده كنند. اضافه كردن نام خود با يك نام مستعار در صفحه اينترنتي شوهران يكي از ترفندهاي زنان سعودي است. تماس‌هاي تلفني، موبايل و ايميل‌هاي شوهران نيز تحت نظارت زنان سعودي هستند. البته در صورتيكه مردان متوجه جاسوسي همسران خود شوند، مي‌توانند در دادگاه از آنها شكايت كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مرداد 1390
اشتباه بزرگ نظام تعرفه نويسي پس از هدفمندي يارانه ها ، حذف آبونمان از قبوض بود اگر به آپارتمان هاي غيربوميان در شهرهاي شمالي توجه كنيم اكثرا اقامتگاه تفريحي و موقت متمولين شده وليكن شركتهاي آب و برق و گاز مبلغي از آنها نمي گيرند چون مدت مصرف آنها كم و طول دوره قرائت كنتورها با عث افت ميانگين مصرف ميشود به بيان بهتر شركتهاي آب و برق و گاز به دارايان محبت و به بعضي كم لطفي و به كيفيت خدمات خود م توجهي مي كنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.